03.27

1. Mese
A só mese zárása. Többféleképpen történhet, attól függően mennyire mélyedtünk el benne:
- Mire gondoltam? /játék/ Egy-egy mese részlet eljátszása mutogatással, pantomimmel. - ebből kell kitalálni a másik félnek, hogy miről van szó - majd csere
- Meselánc - Ketten mesélik a mesét, egymás szövegét folytatva
- Mi a legfontosabb számomra? Beszélgetés arról, hogy nekem mik a legfontosabb dolgok /labdát adogatjuk egymásnak erre kell felsorolni felváltva a számunkra legfontosabb dolgokat/
- Meseelőadás - gyermekünk egymaga adja elő a mesét. eszköz lehet báb, a két hét alatt felhasznált leplek, kendők stb./

2. Mozgás, mozgásos játék
Az előző heti mozgáselemek és keretjáték felhasználásával
Találtam egy kis filmet otthon végezhető gyakorlatokkal, plüssök felhasználásával....

3. Környezet megszerettetése
Egy kicsit összesítjük a két hét ismereteit. Meg tudja-e adni a választ az eredetileg feltett problémára? Mitől nyílnak a virágok? Mitől pattannak ki a rügyek? Ezen a két héten jól meg lehetett figyelni a szeszélyes időjárást, vajon milyen hatással volt a növényekre stb.
Melyik a tavasz legszebb ünnepe? Jó egy kicsit elbeszélgetni a gyerekkel milyen ismeretei vannak a húsvétról, hiszen erre építjük a következő projektünk témáját...